Obserwatorzy

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Dekorowane butelki ślubne - upominki dla młodych

"Sposób wręczenia ma większą wartość od podarunku"
Pittakos 

 Dzisiaj tak jak ostatnio, będzie dominować tematyka ślubna.
Gdyż na tę szczególną uroczystość przygotowałam upominki wręczane zamiast tradycyjnych kwiatów. A są to : butelki szampana udekorowane jako "Para Młoda". Przygotowałam trzy takie zestawy, na szczęście na różne uroczystości.
Pierwsza z nich z dodatkiem bordo.



Kolejna z suknią marszczoną z turkusowymi dodatkami. Tym razem "młody " pod krawatem.






I ostatnia z "Par Młodych" cała w bieli. Sukienka z koronkową wstawką. Uszyta ręcznie.





Kapelusze dla "Panny Młodej" zrobiłam z zakrętek od antyperspirantów, odrobinę tylko przyciętych.
Mają taki fajny kształt. Natomiast cylinder młodego to rolka od foli aluminiowej. Na ostatnich pracach widać, że młody dorobił się kołnierzyka. Myślę że przy tej wersji już pozostanę.

***
Ale, żeby nie było monotematycznie pochwalę się jeszcze butelkami udekorowanymi na "18-kę"
jedna z nich tematycznie zbliżona do poprzednich czyli:


Natomiast druga, jest wykonana zupełnie inną techniką i zrobiłam ją po raz pierwszy, ale myślę że nie ostatni.


Przy tworzeniu tej buteleczki skorzystałam z kursu jaki zamieściła u siebie Bożenka >>TUTAJ<<. Oczywiście praca wykonana jest na butelce pełnej %. Ale dzięki czarnej szyjce oraz złotym dodatkom świetnie wszystko się skomponowało. Dziękuję za inspirację .

1 komentarz :

  1. Aniu co ja mogę powiedziec . Twoje pomysły prezentowe są świetne, a przy tym wykonane po mistrzowsku . Jeżeli chodzi o parki to u mnie zdecydowanym faworytem jest turkusowa. ALe najfajniejsza jest chyba dziś ta butelka z grosikami, aczkolwiek już kiedyś na taki projekt sie natknełam , chyba własnie u Bożenki. Zapisałam jako coś do zrobienia . Kiedyś ubrałam jedna buteleczkę , ale bardziej we frak . Sukienki są zdecydowanie ładniejsze. Mam niedługo dwa sluby może sie pokusze i spróbuje Twoich pomysłów .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń